Den är rosa!

Jag vet att bilden är dåligare än det sämsta betyg en film kan få på IMDB, men ändå. Igår körde jag rääägerbil igen, på crusingen i Falköping. Det är en rosa Ford och tack och lov kunde vi köra nercabbat hela kvällen. Ett fruktansvärt oväder hade dragit förbi tidigare men det var torrt, varmt och fint på kvällen.
 
 
Det är Andreas som är mitt i, mörk och suddig. Det absolut ROLIGASTE hände cirka 30 minuter efter att vi anslutit oss till alla bilar. Någon, (vi kan kalla honom Stefan) fick snällt hoppa in i polisbilen för att "skriva lite". Det betyder alltså en bot, en ordningsbot a 500 kr för att han hade suttit på ryggstödet när vi åkte. Helt ärligt så hade inte jag 100 % koll på att det är så. Det kändes bekant men inget jag tänkte på när vi åkte.
 
Annars var det många bilar, mycket folk och glad och trevlig stämning. En jättekul kväll "trots" att jag var nykter. Med andra ord, man kan ha kul utan att dricka, det är kanske något jag ska fortsätta med? Idag är jag pigg och glad medans fylltratten (han var verkligen full som ett ägg!) ligger och sover och förmodligen inte mår så bra.
Allmänt | |
Upp