Baj baj lovvah!

Oj vad tomt och ensamt det blev helt plötsligt. Mitt hjärtegryn har åkt till Bollibompaland till Ompa och Bompa. Med andra ord, han är på väg till Tyskland för att hälsa på sin farmor och farfar. Så jag är home alone i ett par dagar nu. Känns sådär, men ändå helt okej. Jag tänker alltid "ahmen det kan vara lite skönt, bara vara själv" men den tanken flyger iväg så fort han åker. Men ja ä int bitter. Jag har Nisse och storslagna planer. Sen som pricken över i:et kan jag lyxa till det med att få somna framför en film varenda kväll, i sängen!
Vi har sagt: aldrig TV i sovrummet, ever!! Kommer inte hända. Absolut inte. Inte för att det inte är så.jävla.skönt att få somna ifrån TV:n, det är helt underbart. Men i en säng sover man. Man kanske ger varandra en godnattkram och på fredagen en puss också. Men that´s it. Men nu när jag är själv, har en bärbar dator och lite för många filmer så blir det andra bullar. Planen är jag, en film och en hög av katter. För närvarandet har vi tre odjur hemma, och alla tre brukar ligga i sängen, men det är sällsynt att det händer samtidigt.
He va no allt för nu. Hejdå.
Vardagsprat | |
#1 - - hemmabasen:

hä va allt för nu å jag älskar dig också

#2 - - "Sura-Jane":

Hej!

Är du hemma på lördag den 4 februari? Tänkte komma förbi och fixa frillan på Taxen.



Kramen från jane

Upp