Ett konstaterande..

Jag är trött. Vilken SKRÄLL! Eller INTE. Börjar tycka att den här tröttheten är jobbig och dryg. Det är aningens bättre nu jämfört med för fyra veckor sedan. Nu håller jag mig vaken ända till åtta. Det är precis efter att vi ätit middag och efter att Nisse fått mat och kvällspromenad. Såatte.. nu är det godnatt jord. Jag kommer sova som en sten tills klockan kvart i sju imorgonbitti. Det är många timmar. Ikväll så är jag dock inte den första som hoppar i säng. Andreas ligger redan där och "vilar". Det innebär: slå på en ljudbok och somna ifrån.

Dagen till ära har jag i alla fall beställt frön. En ampeltomat, en krassemix och en ampeljordgubbe.

Tomaterna heter Hundreds and thousand och tre plantor utlovas ska ge 2000 småtomater i storlek med en nagel. Ampeljordgubben är jättefin och dekorativ och krassarna ska ock hänga i ampel och kommer med många olika färger på blommorna. Nu ska vi bara se hur pass gröna mina fingrar egentligen är. Jag vet att vi har bra förutsättningar här. Allt växter så det knakar, både inne och ute.


Bilden leder till sidan där jag beställa fröerna.
Allmänt | |
#1 - - hemmabasen:

dagen till ära så är jag helt överens med dig. En skitnatt när jag först inte kunde sova, sen har jag säkert vaknat var femte minut. Så nu är jag trött, tänker lägga mig alldeles strax och läsa en liten stund för ordningens skull men det lär nog inte bli så länge...nån mening eller två

#2 - - lisa:

Positivt att det går åt rätt håll iallafall eller hur? Själv kom jag innnte ens ur sängen igår "INFLUENSA" Försöker tänka positivt även om det just nu är riktigt svårt. Läsr om dina fröinköp hoppas du får så många plantor att det kan bli några även mej.

kakorna du bakade var fantastiska.

Stor elogè

Upp