Eftermiddag

Skön dag! Bortsett från försovningen (vaknade av att samåkare Mattias knackade på dörren!!) så har det vart en skön dag! Efter vi slutade skolan kl 11:15 for jag, Emelie och Sanna på stan en snabb sväng! Köpte ljus, vaxkakor och ett fönsterpynt på Edwins corner sen lite te på records. Provade ett par skor också! Svarta, låga med kilklack i vinterversion! Ska fnula på dom!

Efteråt hämtade Andreas upp mig och vi åkte för att mätta våra magar på Kryddan! Maten var himmelsk god, revbenspjäll med gräddsås! And theeeeen provkörde vi en C4:a! En sån kan jag absolut tänka mig sen när det är dags för ny räcerbil! Har haft min lilla pärla nu i tre år, men nångång blir det väl dags att byta!

Sen vi kom hem har jag städat, provtänt alla ljus, letat lite efter gårdagens kvällsbesökare samt hälsat på kossorna! Dagen till ära bjöds det på den allra finaste fallfrukten! Det uppskattades! :)

Nu: middag!

Allmänt | |
Upp