En studiedag utan dess like..

Punkt nummer ett: jag har pluggat idag. Först några timmar nere i buuun hos Sanna, sen ett par timmar här hemma ikväll. Gjorde hälften av första tentan, räknade ihop det jag hade rätt på och fick världens självförtroendeboost. Kommer en sån tenta på fredag kommer det lösa sig. Däremot inser jag att det är en del bitar som jag måste kolla mer på. MEN, det känns okej. Det är det viktigaste. Nu har jag dessutom två hela dagar på mig, plus halva fredagen. Ska inte vara på skolan förrän kvart över två.

Punkt nummer två: Jag förstår inte det roliga med alla dom här klippet på tuben som visar diverse ätbara saker som pratar. Kollade på mashmallows igår som skrek. Sen ägg som skrek. Sen finns det en annoying orange. Vad är grejen?

Punkt nummer tre: En tentaperiod för min del slutar alltid med hundra nya projekt som ploppar upp i skallen. Allt annat känns lixom lite roligare än att sitta still och plugga.

Punkt nummer fyra: SNART ÄR DET ADVENT! Längtar som tusan tills jag får ta fram allt julpynt och göra julmys i lilla huset. Det kommer bli så otroligt gulligt. Snart bara fyra veckor kvar!
Allmänt | |
#1 - - Zarah-Lou:

Varför har jag, i hela mitt liv, sjungit "Hejsan Petronella"?! Är det "Hej sa Petronella"? hahahaha!

Upp