Äjsa tänta!

Nu har jag ägnat mig åt att stirra på datorskärmen i ett par timmar. Ska strax bege mig neråt i huset för att äta lunch innan jag drar. 14:15 drar tentan igång. Har skrivtid till 19:30 men jag tvivlar starkt på att jag kommer sitta så länge. Min taktik är att sitta och tokskriva. Det jag inte kommer på med en gång brukar sällan dyka upp senare heller. Skulle egentligen ha sushitröjan idag (fått för mig att den bringar tur) men nädå. Hä bli den randiga istället.

Dagens outfit: Tröja från kappahl (reafynd)
Hår: Oklippt sen fyra månader tillbaka. Rätt skitigt men det funkar en dag till.
Smycken: Batmanhalsband.

(Det är en gammal vattenskada uppe i vänstra hörnet.)
Allmänt | |
#1 - - hemmabasen:

Vilken underbart vacker Petronelladotter jag har!!!

#2 - - Anonym:

vilken underbart vacker seanpaulpetronellavänochkamrat jag har!!!!!

Upp