Rekord!

Träningen i veckan har bestått av Zumba, step, bodycombat, promenad, mer dans samt ett core-pass. En riktigt bra träningsvecka, trots att 16 timmar gått bort jämfört med veckan innan. (Detta i och med jobbet).

OCH VET NI VAD! JAG HAR KLARAT FEBRUARI MÅNADS MÅL! 20 träningspass blev det totalt. Målet var 18, så två över målet är inte illa pinkat. Jag vet inte riktigt om jag ska ha ett mars-mål. Kanske ha kvar 18 pass, och sen utöka tiden kanske? Jämför jag den här veckan med den förra är skillnaden färre pass, men desto längre. I måndags körde jag först zumba, och sen core direkt efter. I lördags blev det ytterligare 90 minuter. Jag är nöjd med min vecka, allra bäst var avslutet ikväll med en långpromenad.

Imorgon blir det ingen zumba, ska dra till jobbet direkt efter skolan och stannar nog rätt längre. Meeen på tisdag, då skall jag träna igen!

Träning och hälsa | |
#1 - - josefin - följ mitt nya liv 2011:

sv: vad roligt! =) hoppas du hittar något du gillar <3 Kram!!

Upp