Dagens fail omvänt till något bra!

Herre min get vilken katastrofalt misslyckad morgon. Jag känner mig lurad.. av mig själv!! Vaknade 10:44!! :/ Jämmer och elände tänkte jag, och skyndade mig upp, panikhalsade en kopp kaffe och funderade lite på hur jag skulle lägga upp dagen. Som straff mot min omedvetna trötthet började jag tokstäda för att kompensera. Nu fem timmar senare har jag städat hela lägenheten, tvättat all tvätt PLUS att jag tränade mellan maskinerna. Nu känner jag mig betydligt mer tillfreds med min egen närvaro. Skönt! :)

Och som vanligt ger jag blanka fan i att det är valborg ikväll. Ska inte göra ett jota förutom att spendera fin kvalitetstid med min fina. Vi är ju båda helnykterister för tillfället och enligt utsikten från sovrumsfönstret ser det ut att bli en rätt blöt kväll. Nej, det blir att mysa runt i en nystädad lägenhet istället..
Allmänt | |
Upp